underlaget ?

Vet ni vad jag har tänkt på, att Crannard kan ha varit osäker för att han kännde att unerlaget var dåligt. Det var en som sa det till mamma och det kan facktiskt stämma.
Han är inte så gammal och inte så rutinerad ännu, han har svårt att avståndbedöma och det kunde jag inte hjälpt han med sist då jag inte fick fram han. Hoppas att det bara är att underlaget var skit att det var därför han inte riktigt lyssna. Ucsh jag gillade verkligen inte deras underlag. Så det blir troligen inte att tävla där mer, synd för det är så pass nära men åker helldre längre och känner att han känns säker på underlaget. Tycker facktiskt det är väldigt tråkigt för allt annat är bra, lagom stor framridninge och framhoppning, banan är stor, roliga hinder, högtalarna hördes till parkeringen, och allt annat var helt enkelt skitbra utom underlaget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0