Tar 2 dagar idag för jag missa igår

Dag 6 - Mitt bästa hästminne
Jadu, jag har facktiskt inte så stor aning. Men jag älskade en sommar med Lexton och min kusin. Vi red ut på nätterna och bada, på dagarna så red vi till ett hus sprang till ett äppelträd och palla äpplen och sen drog där ifrån. Det var en sån glädje hela tiden, och hästarna var kanonglada. Annars så är väll det bästa hästminnet facktiskt när jag satt mig på Crannard redan då så kännde jag direkt att det var min ponny. En väldigt häftig känsla för jag har alltid trott att jag har ridit hur roliga ponnysar som helst men när jag satt på han, aa han var det roligaste av dom alla!
Bild på Lexton


Dag 7 -
Mina drömmar
Hmm jag har många drömmar facktiskt, men nu kan jag berätta om en dröm som jag vill ska hända hur jag vill att min framtid ska se ut. Att jag och Crannard ska bli hur tajta som helst och vi ska komma upp (lite) i klasserna. Sen när jag blir 18 så ska jag inte sällja han utan träna han och så, sen så kan man fixa någon medryttare eller någon man känner som kan träna och tävla lite. Sen så ska jag skaffa jobb och försöka samla ihop pengar till en storhäst!

Den här drömmen betyder verkligen inte att bli verklig, kanske säljer jag han för hans bästa för att han älskar att tävla. Kanske blir jag för lång, vem vet men jag skulle nog tycka det var ett drömläge att ha så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0