Godmorgon godmorgon

Godmorgon Godmorgon!
Ska snart till bussen, idag så ska vi till brandstation. Känns lite onödigt, men det kanske blir kul. Idag så blir det troligen en uteritt sen måste jag plugga så bloggandet kommer nog sist i det här läget. För imorgon har jag prov, och jag har ens inte gjort klart frågerna man ska ha prov på, haha. Igår gjorde jag iallafall nästan hälften samtidigt som jag kolla på big brother, så idag blir det mer seriöst pluggande. Men snart kommer mamma, puss.

Och jag måste bara säga det att det är så härligt när man går upp på morgonen och är vid fönstret och ser Crannard, när han får syn på en så står man med blickarna mot varandra hur länge som helst. Fining <3

exakt så står han


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0