Crannard

Hej hej !
Tänkte bara säga att allt rullar på med Crannard och han har verkligen inte tappat någonting. Har jobbat mycket att han ska mjukna sen i galoppen övergångar från halt - galopp och från galopp - halt. Men har jobbat med mycket andra övergångar och han är som en klocka. Här får i om varje ridpass med Crannard och Diamantur.

Torsdag
Crannard stog jag och myste med ett 2timmar och lyssna på musik samtidigt som jag borsta ordentligt. Sen så red jag på banan och först var han lite stel med efter ett tag släppte allt han gick som en klocka och jobbade hur bra som helst var helt fantastiskt kul.
Diamantur var hur grym som helst red lite på ängen och gah va fin han blev, han jobbade jättebra i alla gångarter. Han har faktiskt aldrig gått så bra med mig .
Fredag
Crannard red jag barbacka på banan, först var han lite stressig men sen släppte allt och han gick jättebra. Galoppen så jobba han så sjukt bra också bara att ibland så satt han huvet mellan sina ben och bockade, han slutade heller inte. Men som tur är så har han väldigt sköna bocksprång så man skrattar mest. Men jättenöjd när han arbetade i galoppen!
Lördag
Crannard red jag ut och shit va han blev taggad, haha han är så sjukt söt. Man märker att han är pigg och glad också sen kasstar han sig för allting. Men duktig var han!
Idag så ska jag och mamma troligen rida ut, men nu ska jag nog ut och mysa med min älskling!
hihi gammal bild nu men har bildbrist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0