Min prins är pigg!

Hej hej!
Behandlingen i Onsdags gick bra, han hade något i bakknät och därför har han gått utåt ställt med rumpan inåt hela tiden. Skönt att det är fixat, har kännt att det har varit något litet sen ja köpte han men ändå har jag försökt rida loss det. Men somsagt nu är han behandlad och det ska bli kul och se skillnad, men hans hjärna måste ju också ställa om sig. Nu ska vi smörja han med gröngröt och ge han nypon(pulver) som tydligen skulle vara bra. Annars mår han nog utmärkt, haha han är super pigg.
Som idag när jag gick med hästarna till ängen och han helt plötsligt flyger upp i luften och springer rakt på Diamantur. Det var bara att gå hem, svårt att hålla i två hästar när en är lite halv-tokig. Sen så sprang han brevid mig hela tiden också, haha han är sööt. Imorgon ska jag försöka rida på morgonen och sen tvätta han så han är fin tills söndag.
Min prins, mitt allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0