magen

Dagen!
Skulle ju hoppa vilket jag gjorde en bana på 5 hinder, i slutet låg alla på 1m. Känndes bra bara att jag fick driva då han inte ville gå fram vilket inte är vanligt för han, och han var lite loj. Vi tänkte inte så mycket på det och vi trodde det var för att det var så varmt. Sen så hoppade han inte lika bra, visst han var duktig men tog inte i direkt. Sen var han lös i magen och sen släpper vi ut han och ska fodra. Då äter han knappt, åt PYTTELITE och han är värsta matvraktet. Något är konstigt med magen, men vi får kolla imorgon. Vi får väll se hur det blir med träning och tävling nu då.. Men det viktigaste är att Crannard ska må bra, så vi får se. Ucsh att jag hoppa, sjukt vilken snäll ponny. Men jag skulle tycka det var lättare om han visade och stanna eller nått...
Video kommer senn på två hinder, då gick han som sämst men man ser att han  inte bjuder nått mot huindret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0