Dagen

Hej hej !
Ska verkigen ta tag i bloggen i helgen, men har alltid så jävla fullt upp. Men idag så blev det ingen ridning för att jag har varit hoss ostropat och fixat ryggen och då blir man jättetrött efter. Sist jag red efter var det hoppträning vilket inte slutad så bra, höll på somna på hästen och han drar åt ena hållet och jag och andra. Så jag föredrar att inte rida efter och han kan få vila facktiskt och imorgon är det lektion för Lollo. När jag kom hem så hoppar jag ur bilen och då så kommer Crannard skrikade och gick dit jag gick, min sötnos. Men sen tog jag han till ridbanan så lekte vi lite och jag hade äppelbitar med mig. Ni vet inlägget där jag skrev att han vägra att gå över mattan, jag pröva det idag igen. Han totalt vägra men sen när jag tar fram äpple framför då går han över direkt, haha han är inte rädd bara jävligt envis. Sen pröva jag igen utan äpple nej det gick inte, sen med då gick det så höll vi på ett tag. Sen fick han även springa och rulla sig lite som han verkligen älskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0