planering

Idag så har jag kollat på en dressyrclinic  på roo Gård som Cajsa höll i med sin häst Duran. Det var mycket intressant tyckte jag. Idag så har Crannard Fuchia stått då han ska få några vilodagar i veckan så att han aldrig tröttnar. Hans arbetsglädje är på topp och vill verkligen inte att den ska förstöras, och han är så ung så det är bara att ta det lugnt med han. Men jag ska ändå ner till stallet snart och borsta, gå en promenad och bara vara med han. Sen så ska jag smörja sadeln och ta bort stigläder,stigbyglar,schabrak och sadelgjord, för att jag ska lämna tillbaka sadeln på mustang imorgon och få min nya som är likadan fast svart. Det ska bli kul, och samtidigt så ska jag ta med mig Crannard och se så att den sitter bra. Tror facktiskt att den sitter bra då han inte har visat något annat, och det jag ser så sitter den lika bra som sist vi var där. 
Här är en planering för Crannad under veckan. 

Kommentarer
Postat av: Ebba

hej, bra blogg. Är det inte lite mycket att rida 5 dagar i rad på banan/ i ett ridhus. Skulle nog hellre lägga 2 dagar uteritt och göra det lite jämnare fördelat.

PUSS

2010-11-14 @ 23:47:18
URL: http://eorton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0