ridpasset

hejsan :D
Idag så red jag ut, han var sjukt pigg och taggad. Red inte så långt då det hade börjat bli mörkt. Han vände och ville resa sig för han såg några snöhögar, han totalt vägrade så det slutade med att jag fick hoppa av och leda förbi han. Sen så tacktar han alltid i skritten när vi går hemmåt så då tänkte jag skritta av på banan. Han vägrade gå in dit, så jag fick vara grymt bestämt och blev grymt arg, och då gick han in. Skrittade något varv och sen tillbaka till stallet. Imorgon så blir det nog ett långt dressyrpass och träna, eller kanske inte så långt men iaf ett serriöst dressyrpass. Kan ju skriva en planering redan nu för veckan, den kommer nog ikväll.
Nu så ska jag se på Vem kan slå filip och fredrik.

Just det jag fotade lite snabbt på Crannard idag, bilder kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0