ridning nu

hej hej!
Snart så ska jag dra ut och rida, kan verkligen inte hålla mig från ridningen men Crannard ska få vila som jag har sagt. Istället blir det Diamantur som får jobba, tänkte ta några varv på banan sen rida ut. Jag är facktiskt jättesugen på att rida och det ska bli riktigt kul, även om jag inte har tyckt Diamantur är värdens roligaste. Men det har facktiskt gått väldigt bra sista tiden då han mjuknade rejält och det är kul, så är facktiskt spänd på hur de ska gå idag. En sak jag är orolig över är att Crannard kanske spränger staketet nu i den stora hagen, eller jag får väll sätta ut han i lilla med gräs. Hoppas allt går bra, och imorgon hämtar pappa min kamera så nu är jag glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0