Min älskling! <3

Idag fick Crannard Vila, jag hade egentligen bestämt mig för att hoppa lite socketbitar. Men när jag tar fram två hinder så blev jag helt slut halsen brännde och huvet värkte, hostade även mer. Så nej jag ansträngde mig av att ta fram små hinder så jag besluta att jag måste vila upp mig och bli frisk.

Sen så kunde jag såklart inte låta bli att gå ner till Crannard och då kommer han springande i hagen. Sen så gick jag in i hagen och borsta på han. Efter det så började jag träna mycket att han skulle komma när jag ropade på han och fall han inte gjorde det så skulle jag hämta han med kroppsspråket. Ni vet som dom gör i ponnyakuten, och i början fattade han ingenting. Men tillslut kom han när jag ropa och sprang med mig och stanna när ja gjorde de. Han blev jätteglad och possetiv, sen passade jag även på att kvällsfodra hästarna.

(övrigt så kan man ju säga att Crannard mår mycket bättre än mig, han är helt vild i hagen. Tillslut blev pappa orolig att han skulle hoppa, hahah. Han hade en period då han var vårtrött och det är han verkligen inte nu)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0