Årets mål!


Mina mål med Crannard 2011!
Jag har inge speciella mål mer än att allt ska rulla på och vi ska stäva efter att bli ett tillsammans. Men jag har väll lite tävlingsmål och det är nog att få stadiga runder i LB och känslan ska vara bra. Tror inte det är några problem då jag var väldigt nöjd sist. Jag tror att i slutet av året så kommer nog Lb kännas jättelätt, men vem vet det kan ju gå bakåt. Jag har inte bestämt mig att det ska bli såhär för allt kan förändras, men jag strävar efter det. Dressyr har jag nog inga mål i på tävlingsbanan då jag nog inte kommer starta dressyr. Men jag vill att allt ska rulla på och vi ska ha kommit en bit i dressyren hemma.


Tror nog inte att dom målen ska vara några problem att uppfylla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0