Allt och ingenting!

Hej hej!
Usch jag har typ panik, jag vill rida! Men han ska facktiskt få vila som jag hade bestämt, men åh det har bara gått 6 dagar, och jag hade tänkt att han skulle på stå 2veckor. Men kommer nog att börja skritta igång han på fredag, fast vi får se. Det ska bli sjukt kul att rida han och känna hur han känns efter att han har blivit behandlad.

Sen igår släppte vi ut dom i stora hagen med våra ängar, på heltid. Nu blir det långpromenad att hitta dom. Haha nejdå, men dom brukar ju aldrig synas så man kan ju gå runt hur länge som helst. Men Crannard är nog skitnöjd, mycket gräs och många träd med pinnar. Fast något förstör ju alltid för dom, alla jävla insekter.

Sen idag är dagen jorden ska gå under, tror inte ett jävla piss på det där. Tycker att han kan somna in som skrämmer upp alla människor i onödan. Tänk dom som verkligen tror på det, det borde ju vara hemskt och ha en sån panik. Fan va ägd gubben ska bli på söndag när han vaknar på morgonen, hahaha.

Juste jag ska skapa en kategori med minnen som alla andra bloggar har, det blir kul.
Sen min älskade kamera är nu hel igen, dom har fixat den så nu ska vi bara åka och hämta den. Någon som vill bli fotad?
Jag är sjukt foto sugen för jag har varit borta från min kamera så länge nu, hah fett rörigt inlägg men ni får leva med det.

PUSSS nu ska jag fixa hagarna ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0