Dagens ridpass 24-Mars/ videoinlägg


Crannard: Det gick jättebra på banan, han var fin. Men i början när jag skulle rida ut så totalt hade han bestämt sig att inte gå någonstans. Så han började resa sig vilket jag ändå är ganska van med men idag gjorde han det högre. Men sen när  jag kom till banan började han direkt arbeta och var jättemjuk och fin, måste vara för att jag har ridit igenom han igår och i förrgår. Nu så ska vi kämpa verkligen med dressyren, så att han är helt kontrollerbar i hoppningen. Men somsagt så blir han bara bättre och bättre, och jag har facktiskt sätt en utväckling sen jag fick han. För när jag fick han så kunde jag inte komma upp på han utan att han skulle få panik som är hur lätt som helst nu sen så går han i mer avslappnad form nu och jobbar rätt. För visst när jag fick han så kunnde han kröka på nacken men han jobbade inte rikgtig han var även så känslig i munnen så jag ens inte fick ta i han. Nu har han tål han att jag håller i han i dressyren.Även har han börjat tåla att jag har ben som jag kan hålla om med. 
Videoinlägg här om ridpasset, men har typ skrivit allt men aja här är det iaf för dom som vill se! Sorry att jag inte har roterat, men jag vet inte hur man gör!



Diamantur:
Tänkte bara jobbar han lite då mamma inte orkade rida då hon har jobbat natt. Han var väll fin i skritt och jag fick trav i han vilket jag brukar vara sämst på. Sen kunnde vi tölta lite och sen så trava jag över bommar och då blev han vinglig men det gick iallafall. Men somsagt så kan jag inte rida Islands hästar ordentligt då jag inte fattar riktigt hur jag ska göra för varje gångart. Men det gick väll bra, jobbade väldigt mycket, halt,rygga,skänkelvikningar osv. Videoinlägg här när jag rider han lite, HAHA! samma sak här jag vet inte hur man roterar




Kommentarer
Postat av: Morganheidi

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-10-20 @ 15:42:36
URL: http://morganheidi.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0