Lektionen för Lollo igår !

Hej hej!
Fan va jag är sämst på att blogga, men känns som om jag vill börja om och det kommer jag ju göra...

Igår red jag iallafall lektion för Lollo och det gick bra, han bråkade och så och hotar att stegra, bockar iväg osv. Fick många tips hur jag ska komma åt han och i slutet var han riktigt fin, även om han sura så blev han tydligen riktigt snygg. Haha när han blev sur fick vi tydligen dom första stegen i piaff. Men allt gick bra, vi övade på slutor och mycket galoppfattningar. Väldigt nöjd med ridpasset!

Sen så sa hon att hon alltid har sett att han har väldigt stort humör, hon har sett det sen första gången hon såg han. Men hon tycker även att det är dom som är roligast och det ska jag hålla med om facktiskt! Sen så sa hon att han har så lätt för sig så vi bara kommer kunna dansa fram i framtiden!

Måste säga att Lollo är bäst, hon har hjälpt mig med allt och det går bara framåt. Tänkte även berätta lite mer om hur jag och Crannard ligger till i ett inlägg idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0