bloggen rullar inte riktigt på som den borde

Hej ni!
Har inte bloggat på ett tag nu men har vart med Ebba och då orkar jag helt enkelt inte. Crannard mår bra och vi hoppade ju den dära hoppträningen för Annica igår. Gick väll bra bara att han var sjukt pigg och fattade inte riktigt, men ändå bra övningar. Igår kom Linnea till mig och hon sov här, mysigt var det. Sjukt kul att träffa henne ibland som vi borde göra oftare. Idag så har jag bara gått lite med Crannard då han får ta det lungt ifrån igår. Imorgon så ska jag rida ut och bara mysa, med mamma. Känner att han behöver det och så han blir glad, så det blir nog mycket sånt den här veckan. Fast skolan börjar på tis, så ja vet inte fall det hinner bli mörkt. Har även börjat att kolla på tävlingar jag och Crannard ska vara med på, skitkul och skittaggad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0