Goodbye 2010 and 2011 here we come!

Hejsan!
Nu så är det inte 2010 längre utan 2011. Imorgon så ska jag skriva mina nyårslöften och vad som har hänt 2010. Fast jag kan ju säga såhär att 2010 har inte varit så lyckat år utan nu i slutet. Men jag ser jättemycket framemot 2011 då det kommer bli grymt iaf i hästvärden. Ska bli jättekul att börja tävla också, skiitglad. Åå det är väll det som är så grymt bra med det här året, att jag har hittat värdens finaste häst. Sjuukt taggad facktiskt, ska sen någon dag åka till hööks och handla lite små saker till han. Men nu så ska jag börja med mina nyårslöften :)
Ha ett grymt bra år allihopa!


Juste idag på nyårsafton orkade jag inte göra någonting så jag tillbringade dagen med släkten som jag inte gjort på ett tag. Skiitmysigt facktiskt, men sen åkte jag och pappa hem vid 11 så vi skulle hinna ner till stallet och se hur det gick med raketerna och Crannard. Vilket gick väldigt bra, han bajsa och åt men inte så mkt mer. Savana (Annas häst) däremot var väldigt stressad och snurrade runt och kunde inte koppla av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0