FILM!!!

Nu så ska jag skriva en text om Veneto!
det är en ridskoleponny som är korsning connemara/arab och ja han har nog mycket arab i sig. Han har hur stor kapacitet som helst och älskar omhoppning när man tränar han, men på tävlingar räcker inte riktiigt nerverna till och han blir rädd för allt. Jag tyckte han hoppade mycket bättre på tävlingar ute. Jag är väldigt glad att jag har fått en tid med han för man lär sig mycket, dock så känndes han inte riktigt som den hästtypen jag gillar. Men ibaland gick han som en drömponny och var hur fin som helst i formen och trampade på och hoppade jättebra. Men det här är en ponny som har satt sin plats i mig som jag har lärt mig en del på. Här är första eller andra tävlingen ihop och jag har tyvär ingen annan video. Den här dagen var han VÄLDIGT spänd och det ända jag tänkte på var att få runt honom.
Tog inte bort ljuder för jag ville vissa vad man blir peppad på roo, alla är så underbara. Det saknar jag, hur tajta alla var. NI ÄR BÄST TJEJER.
Fall ni vill ha musik så får ni sätta på det själva och stänga av ljudet på filmen!

jättefin  dressyrhäst kan jag passa på att säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0