kunde inte låta bli

Haha så typiskt mig, jag red idag iallafall och det kommer ett inlägg om det. Jag kunde inte låta bli när han var helt knäpp i hagen och bara sprang och sparka haha. Sen stanna han och kolla på mig och då bestämde jag att jag ville rida iallafall. När jag väl skulle hämta han så drog han iväg i värdens fart och busa som fan, men tillslut så stanna han och jag kunde hämta han. Det var som en arab att gå med idag, han blåste upp sig och var rädd för allt. Han är så söt så, sen när jag hade ridit så gick jag till ängen och var där 20min och han fick äta lite. Väldigt glad häst idag, och förut var han vårtrött nog därför han blev lite seg. Nu är han sig själv och är skitpigg!

You make my day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0