planering

hejsan jag la alddrig in någon planering igår, orkade inte. Idag så ska jag rida på banan, tror att jag ska jobba väldigt mycket låg form, tempoväxlingar, och han ska lyssna på mig. Är facktiskt jävligt taggad för ridpasset idag. Jag ska även planera in 2veckor som han kommer få vila och ta det lungt, tycker att han förtjänar det då han är ung och alltid varit arbetsvillig och allt har gått väldigt bra. Ååå idag när jag vakna tänkte jag på Orcus, så tråkigt att jag inte tävlade han i helgen. Men som tur är så har jag värdens bästa Crannard och han gör mig ALLTID glad i alla sitvationer.

Sen så är våran katt halt, har jätteont i benet men det värkar ha blivit bättre idag så vi får vänta och se.




somsagt så kommer planeringen ändras, men här är så jag tror det kommer bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0