Tjobre

Tjo!
Jag har int bloggat på ett tag då jag har kännt att jag har haft annat att tänka på. För det första så kanske många är besvikna på mig, men det är såhär att jag kan inte ändra på mig. Mitt liv, mina val. Just nu så är jag facktiskt jävligt glad och så. Crannard har stått i fyra dagar, och nu så rider jag igång han igen. Just det igår slutade vi skolan och fick jullov vilket är SKÖNT och vi fick våra betyg. Jag är facktiskt nöjd med mina, då jag lika gärna kunde få ig i det mesta då jag har skitit i plugget väldigt mkt. Nästa år så ska jag kanske börja plugga, haha fast det säger jag jämt. Jag fick iaf 2vg 1ig och resten g. Det här blev ett väldigt rörigt inlägg men jag har ju inte bloggat på ett tag. Just det jag har fyllt år också 
Bara för att ni är grymma, och jag fick en grym kväll i fredags. ( ful bild på mig)

Jag är inte den personen jag var för ett år sen, jag förändras varje dag. Om ett år kanske jag är som jag var förut, men somsagt det är mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0