snart julafton

Tjo!
Jag har precis spelat bingolotto vilket gick åt helvete. Jag tycker att det är jäävligt tråkigt att spela bingolotto men på något vis är det en tradition, för att jag älskade det när jag var liten. Tänk det är 10min kvar till julafton, det ska bli kul. Idag tog vi in granen och klädde den fin. Dock var det ingen fin gran, men det är stämningen som räknas. Jag är även glad då jag fick 1500kr av mamma och pappa idag, skitkul. De är bääst!
Idag så har jag ridit Diamantur och Crannard, gick bra med Diamantur men med Crannard gick det inte bra. Avbröt då han hade jättemkt träningsvärk så han var lite stel. Ska kolla imorron fall han forttfarande är stel, annars ska vi rida och bara ha det mysigt på julafton. Ska även fixa en liten tårta till han som julklapp, sen kommer jag troligen köpa massor på mellandagsrean till han. Jag fotade inte hästarna något idag för att jag inte hann, men det kommer lite bilder jag fotade på tomteblåss idag..


FAN nu när jag ska lägga in dom så hittar jag inte sladden, aja bilderna kommer imorrn. Hoppas jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0