FAN

FAN FAN FAN va jag har ställt till det.

Du var en vän som fanns där i alla lägen, som alltid ställde upp. Nu känns det som allt vi har byggt upp har förstörts, och det är MITT fel. Jag har hela tiden tänkt att jag får göra vad jag vill mitt liv mina val. Men sanningen är den att jag har inte tänkt så mycket, har bara velat glömma allt runt mig. Jag tänkte inte att jag skulle mista en av dom finaste vännerna i värden. Sen så har jag inte mått så jävla bra på sista tiden( du vet nog vrf) men gud va jag vill spola tillbaka i tiden och ändra allt som är gjort till ogjort. En sak är säker iallafall att du kommer ALLTID finnas i mitt hjärta, och jag ska försöka bättra mig. Jag kommer alltid älska dig och det vet jag, även fast du är sur på mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0