ett inlägg iaf

kommer nu ett inlägg men somsagt så kommer jag inte blogga så mycket lika ofta på ett tag!

Fredags:
Det var en väldigt lugn dag.. På kvällen var det hoppträning och det gick väll bra. Han hade inte gått lika mycket innan och så då det inte har varit bra underlag och sviinkallt och sen så har jag pluggat. Men han skötte sig bra, drog bara lite mer som han inte har gjort på ett tag. Det var en övning då det först var ett kryss och sen ett galoppsprång till en trippen. Vi hade väldigt mycket problem med att komma rätt på krysset då han inte är så säker och jag kunnde inte riktigt hålla i han, men på trippeln var han jättefin. I slutet så hoppade vi trippeln på 110 och grejen var den att vi snubbland typ n på första och trippeln bara flög han över. Värdens bästa ponny <3

Lördag
Va en väldigt lung dag, vi tänkte åka till anexet men vi bestämmde att göra det på söndag ist. (asså jag och Ebba)

Söndag:
Red jag en halvtimme på banan, han var väldigt spänd en i slutet blev han jättefin i galoppen. Men i traven var han forttfarande lite spänd. Sen så åkte jag och Ebba in till anexet vilket jag tyckte var ganske kul. Det var väldigt mcyket folk när det var pause men ja när det inte var det var det as bra. Tyckte dock inte det fanns så mycket, det var väll en liten besvikelse. Köpte iaf ett schabrak, en sadelgjord och ett innetäcke. Bussresan hem var skiitkul jag och Ebba flummade ganska mycket, men säger inga detaljer då jag bara skämmer ut mig då .

Måndag
kommer inte ihåg något


Musik


Tisdag
kommer inte ihåg något

Onsdags
Det var så jävla kuuul i skolan. Jag, Maja och Jessica gömmde oss i ett föråd när vi hade gympa, sen så satt vi kvar där. Och det var några som skvallrade och då kolla hon men hon såg oss inte. Sen så hämtar hon måd(?) och Katarina klättrar och letar efter oss. HAHA tillslut hitta hon oss, så hon skulle ringa våra föräldrar så fick dom komma och hämta oss. HAHA kärring, men vi blev tyvär inte hemmskickade då dom ändrade på det i sista sekund. HAH hon sa att vi kunnde vara döda oc fått syrebrist och att vi inte skulle kunna komma ut och det fanns ingen täckning där(som det fanns). HAHa tycker det bara var PATETISKT av dom!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0