bloggen är som sagt inte på topp

Hejsan, har nyss ätir fruckost. Usch jag mår inte så bra idag..
Men men, juste Vican jag MÅSTE prata med dig! Bloggen är inte på topp nu men jag kan ju berätta lite iaf vad som ahr hänt dom hära dagarna. I tisdags så åkte jag och några brudar in till norrtälje, och så var vi i min brors lägenhet. Jag hade skiitkul verkligen, men vissa saker ångrar jag. Sen så ska jag berätta att Crannard mår bra, trotsar väldigt mkt nu asså. Men snart går det över också. Juste hoppgrupperna har kommit ut, och jag hamnade med c-ponnysar, men dom har bytt så jag ska vara med den innan. juste jag har köpt en ny mobil(vilket verkligen behövdes) En HTC wildfire, och den är skitbra tycker jag. Sen så tror jag inget speciellt har hänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0