Igår

Igår så red jag på banan och jag kan direkt utesluta att han har haft träningsverk. Han var likadan idag och höll på, han testar mig mycket nu. Det tog ungefär 40min innan han började ge efter lite, sen efter 10min till gick han bra. Han gick dock och sparka, en gång på den översta plankan på staketet men jättemycket kraft. Tycker det inte är kul att han sparkar där också för han kan ju lika gärna sparka emellan och fastna. Men han bråkade lite men gick mycket bättre och jag " vann" över han.
Sen efter det red jag Diamantur och jag blev direkt på jättebra humör. Han var pigg och glad , är väll för han mår helt bra i kroppen nu. Jättekul och han tyckte det var lika kul han men, nöjd som bara den med han.
Diamantur på bild

Kommentarer
Postat av: LisaDrewBieber

ellerhur! gillar du justin? :)

2011-06-19 @ 18:10:38
URL: http://heysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0