Heidi har det TOPPEN!

Vet ni en sak..
Att jag är sjukt glad att Heidi hamnade där hon hamna, hon kunde nog inte fått det mycket bättre. Ser ut att vara en jätteduktig tjej som verkligen gillar henne. Man ser hur mycket dom har utvecklas och det är kanonkul. Dom jobbar på och det ger mycket framsteg hela tiden ser jag, jättekul. Snackar väldigt ofta med henne på facebook och allt flyter på. Så glad att jag gjorde beslutet och hon verkligen hamnade på rätt ställe och dom är skitfina tillsammans. Men självklart saknar jag Heidi ibland för hon är totalt grym men det funkade riktigt inte här. Hon var inte snäll mot dom andra i hagen så det blev ju problem sen har vi för mycket skog i hagarna och hon gjorde illa sig hela tiden. Nu har hon det verkligen toppen, det har vart lite bråk i hagen har jag hört och gjort illa sig någon gång. Men hon värkar trivas där hon är och det är så himmla kul!
en bild från förra året tror jag, när hennes syrra rider :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0