Sommarlov snart!!!

Snart så ska jag ner och rida båda pållarna. Idag så har jag inte vart i skolan för att jag var på akuten inatt med mamma.. Hon fick stanna kvar och kommer hem imogon tror jag. Så jag, pappa och mamma kom hem mitt i natten så jag duschade och så gick jag och la mig. Men jag orkade inte gå upp när jag endast hade sovit nån timme och hade huvudverk och skaka för ja var så trött. Så då sket jag i det för jag vet hur det blir, jag blir skitsur på lärarna vilket resulterar att allt går skit. Men imorgon kommer jag dit.

Jag är även skitsur för att jag inte fick sommarjobb i området, för jag skickade in. Alla platser var tydligen upptagna så vi får vara fattiga. Juste jag ska beställa ett pannband snart, det blir ett rött.

Den här bilden gillar jag på något sätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0