hur de ligger till...

Hur det ligger till..
Jag kanske inte bloggar så mycket ett tag. Jag kommer slänga in lite dagens ridpass och tävlings och tränings resultat. Dels för att jag har inga roliga och nya bilder=dålig blogg och så kanske jag kör igång mer när jag får hem min kamera och vi köper en ny videokamera. Ni vet dom här dagarna jag höll på med , dag 1 ,dag 2, dag 3... osv kommer jag slänga in självklart för jag har sagt att jag ska det. Kanske kommer bloggen bli bättre redan nästa vecka med uppadateringen vem vet. Men nu har jag mycket pluggande och så har jag inte riktigt tid. Sen när jag är klar med ALLA rester och ska börja hänga med på lektionerna kommer det resultera till att jag har mycket mer fritid. Jag kommer inte sluta blogga verkligen inte, för jag älskar att blogga och kolla tillbaka.


När jag ändå är igång så slänger jag in dagens ridpass

Prövade sporrar vilket gick tvärtemot vad jag hade trott jag hade trott att han skulle bli jättespringig men han stog emot istället så jag kastade av mig dom. Övrigt så gick det sädär han var på djävulskt humör i början och bara skulle resa sig och studsa. Men tillslut gick han väldigt bra och trevligt, har börjat rida han mer i en högre form i galoppen och det går bra. Sen så tränade jag skänkerlvikningar vilket han hatar men han var superduktig idag och lyssnade och bråkade bara en gång. Sen så tränade jag mycket galopp, halt,galopp,halt osv. Imorgon blir det nog en uteritt i skogen så går syrran med, men vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0