23 Mars

Dagens ridpass
Idag så red jag ut en runda och jag fick nog gå mer än halva vägen, det blåste som fan och han blev skitdum. Sen när jag red på banan så var han så töntig mot allt men de orkade jag inte bry mig om. Sen så tog jag och bara lät han rulla på i trav och galopp. Efter det satt jag mig ner och började arbeta han och han blev skitfin idag igen. Mamma och pappa stog och kollade och dom sa att de har blivit en stor skillnad på bara någon vecka båda min sits och Crannard har blivit mjukare. Ändå så såg dom inte när det gick som bäst. Jag galopperade och det gick lika bra det, sen gjorde jag ett galoppombyte och han gjorde de klockrent. Sen trava jag av och skritta av och så.


Jag har tyyp värdens finaste ponny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0