min älskling , vi kämpar på!

Hej hej!
Ursäkta för min dåliga uppdatering, igår var jag nämligen med Matilda, Borak och Amanda. Vi badade bara typ, men kom hem kl.02.00 och råka väka mamma. Sorry..
Aja idag så har jag och Matilda inte gjort så mycket, typ kollat på film och bara tagit det lungt. Sen körde jag hem henne men moppen och gick ut och red.
Jag red ut och det gick åt helvete först, pappa hängde med mig en bit då gick de bättre. Han var super pigg och red inte så långt. Red in på banan och började jobba lite lätt, och han var mycket bättre idag inte lika surskallig. Sen så har jag ett lite skarpare bett, han känndes väldig med mig. Gick lite över lod och så, så jag satt på han vanligt och han jobbade helt korrekt i rätt form. Superskönt att han började lyssna och va med mig hela tiden, grymt kul att rida när han är glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0