godmorgon, alla som precis har vaknat

TJO! :D
Gick och la mig tidigt igår, eller aa kl ett. Men det är väldigt tidigt för att vara på lovet. Men jag gjorde det för jag ville gå upp kl nio och rida,vilket gick åt helvete. Vaknade elva ist, så jag får rida lite senare. Nu så ska jag dra ner till stallet iaf (tror jag) och fixa mat, så får mamma mocka. Juste pappa ringde till roo idag och bokade ridhuset från 5-6 imorgon( tror jag) så då så ska jag hoppa *happyface*. Vet ni jag är facktiskt grymt glad och jag har ingen aning varför men jag känner mig bara så sjukt glad. Igår satt jag och planerade lite tävlingar jag troligen vill vara med på, sjukt kul ska det bli. Jag beställde även stallboken 2011 igår. Ni får ha en bra dag, så ska jag åtekomma lite senare.

grym låt som man blir glad av

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0