roo gård

Roo gård i mitt hjärta!
Jag tävlar forttfarande för Roo gård vilket jag troligen kommer att göra ett tag till. Jag slutade rida där för jag kände att Crannard behövde mer hjälp och mer privatlektioner. Men jag kommer aldrig att kunna släppa Roo lixom, på något sätt så betyder det JÄTTEMYCKET för mig. Har sjukt många minnen där helt sjukt, alla är lika underbara. Saknar verkligen alla fina vänner som jag inte träffar lika ofta nu men jag ångrar verkligen inte mitt val. För mig så var valet stort men jag tvekade aldrig, känns som jag måste utveckla mig vidare utanför Roo. Men helt klart ångrar jag inget av min tid där, där fick jag somsagt mitt ridintresse, där tävlade jag första gången, där lärde jag känna massor vänner, där lärde jag mig allt jag kan idag, där var allt perfekt. Men även om jag någongång framöver byter klubb (vilket jag inte tror) , så kommer jag alltid åka till Roo och tävla , för där trivs jag verkligen...
snygg bild(host) nej men en gammal bild som jag bjuder på !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0