Ridpasset!



Crannard Fushia!
Jag prövade som sagt hackemoret vilket gick sådär. Han lyssnade men han krävde jättemycket stöd av mig men han var duktig och jobbade på. Jag fösökte mjuka hans sidor vilket gick ganske bra. Sen så satt jag på vanliga bettet då jag tycker det var bättre och jag kan variera ibland, men att jag måste vänja mig. Han var jättemjuk och var jättefin i båda sidorna, jag övade mycket att han skulle mjukas upp ännu mer i sidorna vilket gick bra. Jag tränade även mycket galoppfattningar och jobbade på och han skötte sig jättebra. Sen så kunde jag inte låta bli att sadla av och rida barbacka och han var jättefin då med och lyssnade bra. Efter så skrittade jag av och gav han godis och borsta och släppte in han i hagen. Jag red Ca: 1h vilket jag hade tänkt att göra då jag ville träna på tips Lollo har gett mig.
Hur gullig får man vara, bilder tagen när jag kom hem ifrån skolan!


Diamantur
ungefär samma som igår bara att jag inte red ut....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0