resultat/ känsla

Resultat/känsla
Jag tycker flera borde mer gå på känslan, som igår när jag fick 8fel i Lb men det har ändå aldrig kännts så bra. Alla sattsar BARA på att vinna och det tycker jag är rätt inställning men man måste ändå blanda ihop känslan och resultat. Jag säger verkligen inte att man ska sitta och mesrida och inte våga sattsa men man måste ändå försöka få en grym känsla med sin häst ibland. Jag vill hellre få 4fel än att komma nolla och vinna och allt har känts flängigt och slarvigt. Men i omhoppningen så kan man sattsa hur mycket som helst men som sagt när det är bara en grund tycker jag man borde rida mer på känsla. Jag fick det känslan igår i Lb och i Lc blev det väldigt dåligt. Man måste verkligen söka efter den rätta känslan med sin ponny tycker jag.
Skriv gärna era åsikter, bara kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0