Min prins

Oj oj! hoppsan hur det kan gå dåligt med bloggen. Men igår red jag lektion för Lollo vilket gick KANON, hon tyckte även att han hade utvecklas ännu mer bara på en vecka och det är ju alltid kul att höra. Hon sa även att det synns att jag jobbar med det hon säger så hon var nog nöjd. Han gick iallafall jättebra hela tiden, i början tjaffsa han lite i galoppfattningarna och skulle bara vända och resa sig för det var jobbigt att bära upp sig. Men sen gick det hur bra som helst, och jag är totalt förälskad i min häst ! ååh kommer aldrig släppa han , eller kanske för hans skull när jag blir 18. Men nej den tanken kan jag inte tänka på och tur att det är många år kvar !
Idag så ska jag iallafall pröva ett nytt rakt gummibett och fall inte det går bra ska jag pröva ett annat jag hitta. Han funkar jättebra på bettet han har men vill variera lite då det sägs vara jättebra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0