Igår - Idag

Hej hej !
Igår så red jag på banan, utan stigbyglar. Det gick jättebra, jag tränade mycket övergångar och förvänd galopp, han var grym som vanligt. Sen så höll Jessica och Mamma på med Diamantur och då fick jag komplimang av Jessica att han har blivit så fin och fått mer muskler. Jag håller facktiskt med, det kan nog bero på att han har börjat arbeta ordentligt nu verkligen. Har inte så mycker mer att säga än att han är grym, och det var en familj med barn som ville klappa. Då skulle dom fota barnet och hästen och Crannard är så sjukt go och börjat gosa och nosar och så. Min prins! <3

Idag
Vila det är dåligt väder och han och jag tycker inte det då är så speciellt roligt. :/


älskar den här bilden han är så sööt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0