Gårdagen!

Crannard Fushia!
Jag började med att borsta och fixa han fin i en halv timme. Sen så gick jag en promenad på 1h och 10min, han var jätteglad och posetiv. Jag gick även snabbt ner till vattnet vilket var läskigt och han vågade inte gå ända fram, men det kommer. Sen så busade jag lite med han och han fick galoppera brevid mig och sparkade lite och busade, men han springer ALDRIG framför mig. Jag har tränat mycket att han ska gå bakom mig eller brevid mig men aldrig framför, och nu fattade han det och höll sig bakom. Sen så stannade jag och då tvärstannade han, han är sjukt sööt! Sen när jag kom tillbaka gav jag han godis och borstade och släppte ut han. Det var jättekul att gå med han för han är så glad, så jag skulle nästan kunnat gå hur långt som helst.

Dåliga mobilbilder, men det får räcka!








Diamantur!
Red han då mamma var trött och inte orkade så då tog jag han en stund. Samlade ihop han väldigt mycket och tränade traven mest, sen mjukna han och så. Jag behövde inte ha något i handen tillslut då han var hur lätt som helst och jobbade på. Men sen blev han trött så då tog jag ett varv i området, galopperade han på ett ställe och han blev jättepigg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0