filmsnutt

video sen igår!
Ni ser ju för det första att han inte är frammåt alls, och att han inte hoppade bra. Fast det var facktiskt den gången vi filmade det känndes dåligt då vi kom fel och han böt inte galopp, och sen när vi skulle filma igen så dom kameran *suck*. Men det är också en sak, han var inte med och böt galopp vilket han brukar göra, men jag tycker han var duktig. Han mådde inte så bra och hoppar dom 2 första hinderna på 1m. Jag ska filma någon dag när han mår bra så ska ni få se. Sen så rider inte jag så bra , men jag blev tvungen att tänka på så mycket annat. Han går te.x utåtställd i hörnarna men det är för att ja inte orkade jobba han då han var väldigt trött. Tycker han är jätteduktig som hoppar men önskar han han skulle sagt till när något är fel... typ vägrat

Dom två första hinderna gick inte så bra, då första lyfte han inte så bra på bena och andra så kom han så nära. Den rundan kändes inte bra. Och alla andra gånger kom vi rätt, och såklart vi filmar när det gick som dåligast :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0