Dagens ridpass


Prövade två andra bett på han idag, först ett rakt gummibett. Det funkade men inte lika bra, och han trivdes nog inte så jättebra med det. Sen ett tredelat något annolunda en mitt, det funkade väldigt bra och det är PYTTELITE skarpare än vanliga tredelat. Så det tänkte jag ha när jag rider ut. Sen satt jag på hans vanliga och red länge och satt och jobbade jätte mycket dressyr. Satt och jobbade på mycket öppnor och så, sen så jobba jag mycket galopp halt galopp halt. Och han är jättefin i det och jag säger bara halt så stannar han, sen jobbade mjag mycket trav att han skulle jobba med bakbenen vilket gick bättre i slutet. Red mycket längningar så han skulle länga mycket på steget och sen komma tillbaka. Han var kanonfin i hela ridpasset och Gaah vilken ponny jag har. Satt på musik och bara njöt av min fina ponny.

annons bilden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0