dagen

oj oj har haft fullt upp och inte ändrat headern som jag lova. Typiskt mig, men ja hoppas att ja hinner nu, men jag ska göra om den.

I
dag så red jag ut med mamma, det gick jättebra ibland och ibland stressa han bara upp sig. Men det är skönt att rida ut med mamma då han vågar då när han går efter Diamantur annars vänder han bara och drar hem. Men det är borta snart tror ja då han kan få sånna perioder. Men somsagt så är jag nöjd och vi red inte så länge, skritta och trava lite.

Sen det jag har gjort hela kvällen är att börja fixa tomten fin, jag och Amanda har letat jättemycket efter sommarjobb men inte riktigt hittat nått. Men då kom pappa med förslaget att vi kan jobba för han och kratta och måla och olja och massa saker. 60 kr i timmen får vi, och jag ska även sommarjobba i området och då tjänar man också 60kr/h. Så nu ska ja jobba på och få massa pengar och självklart lägga dom på saker till Crannard. HAHA lägger alltid pengarna på hästbiten men det är för att jag tkr de är så kul.

Puss/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0