Crannard på tävlingar

Crannard på tävlingar
För det första så brukar han vara svår på framridningen och framhoppningen men han brukar lyssna om jag börjar arbeta han hela tiden. Sen så på banan har vi problem med tempot för fall det går för fort så blir han flack och river, men om jag tar tillbaka han så hoppar han som en klocka. Men då kan det bli risk för att han vägrar, eller helt plötsligt vänder. Men jag tycker att han går mycket bättre när jag tar tillbaka han och då hoppar han MYCKET bättre. Sen så tyckte jag han hoppade mycket bättre i Lb då han jobbade på mera. Men vi håller på att hitta ett bra tempo och det blir bättre och bättre.

Men det är verkligen en rolig häst, då de är mycket att jobba med samtidigt som han är så duktig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0