tävlingen

Idag
Skulle ju somsagt ha Orcus, men det hade blivit något fel så jag skulle ha Amy ist. Fan jag blev väldigt besviken och den ända anledningen egentligen att jag skulle vara med på tävlingen var ju för att jag har saknat Orcus. Kännde mig väldigt besviken, men lena sa att jag skulle få hoppa han någon annan dag, så vi får iaf hoppas. Kännde mig inte så glad men men iaf så hoppade jag Amy hon var inte min typ nånstans. Känndes sjukt konstigt, gillade henne inte alls. Serriöst jag har inte ridit någon tråkigare häst, men man lär ju sig av att rida olika hästar vilket är bra. Fick iafall en vägran men det var mitt fel.

Nu ska jag lägga mig och bara ligga och kolla på tv och ta det lungt :D




Fan att jag inte fick hoppa Orcus jag saknar ju han så mkt så det gör ont <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0