mustang

Igår så var jag ju hoss mustang, det gick bra. Fick den nya sadeln och den låg bra, skön var den också. Crannard var dock väldigt pigg och inte så arbetsvillig, men mot slutet gick det facktiskt mycket bättre. Känns väldigt skönt nu att ha den nya sadeln.

Idag
Red jag bara på banan då det blev för mörkt, det var väldigt ojämt underlag på ridbannan, vissa ställen halt. Red väldigt lungt. Travade mest, först krävde jag INGENTING verkligen vilket jag tror han kännde, för sen skulle han bara gå dit han ville. Tog ett tag att vända tillbaka han, sen började jag rida lite mer serriöst, svårt bara att rida i jättetjocka vantar. Men efter ett tag släppte han och gick i en lägre form. Det tycker jag har blivit en förändring, han ahr börjat arbeta och går i en lägre form. Verkligen kul att han har börjat arbeta så pass bra som han gör nu. Känns verkligen som vi ahr hittat varan, ska bli kul att fortsätta att jobba han.


Min lilla prins <3

Vet ni vad jag har kommit på, att fall jag köpter videokamera nu i jul så får ni en liten roligare blogg men videor. Hoppas att jag köper en bara..

gillar låten facktiskt


låten påminner mycket om den gammla tiden, Vican, Maja och Heidi.
Men är väldigt glad att jag maja och vican har börjat prata med varnan iaf igen. Heidi saknar jag jättemycket men ja jag är endå glad att jag ahr hittat Crannard. Heidi är en jättefin häst, men jag och Crannard kommer helt enkelt lättare överens <3
Heidi jag saknar dig, du var speciell och helt underbar i vissa lägen </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0