lite om mig och min nya blogg

Tjo!
Jag har ju haft en annan blogg innan, där jag skrev att jag kommer lägga ner bloggandet. Det är facktiskt sant och jag kommer inte blogga här heller, men det här kommer att vara min nya blogg sen framöver. Hoppas att jag fotar mycket och får till en fiin design, eller så kanske någon kan hjälpa mig?
Den här bloggen kommer att handla om ungefär samma saker som den andra. Träning och tävlingar med Crannard och det mesta kommer facktiskt stå om han så det kommer ju bli en ridblogg ungefär. Men samtidigt så kommer jag skriva om skolan, kompisar och helt enkelt min vardag. Men det är ju ett tag innan jag sätter igång den här bloggen. Ni som inte har läst min andra blogg så kan jag berätta om mig och Crannard Fuschia som han nu heter. Jag är en tjej som är född 12/12- 1996 , så jag är 13 år gammal nu men snart om exakt en månad så fyller jag 14. Jag bor på landet med min familj pappa,mamma och syster, vi har haft ett eget stall innan med våran granne(papppas syster) men nu har vi delat upp marken och dom har stallet. Så nu står vi i ett stall några meter ifrån det gammla och där trivs vi. Vi ska bygga ett eget stall framöver men jah vi vet inte riktigt när jag ska det. Somsagt så har jag en d-ponny som är 5år som jag köpte för kanske några månader senn. Jag är verkligen jättenöjd med han och det går bara bättre och bättre för varje dag. Det är verkligen en klippa som jag verkligen aldrig skulle kunna göra mig av med. I början så litade han inte på mig men nu han gör allt för en. Hans namn är då Crannard Fuschia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0